JYSK je dánská maloobchodní společnost, která má v 52 zemích světa více než 3300 prodejen. V České republice a na Slovensku máme 152 prodejen, s kterými oddělení Development aktivně spolupracuje.
CO TI NABÍZÍME
Získáš šanci připojit se k maloobchodní společnosti, která chce být kandidátovou první volbou při výběru zaměstnavatele. Jsme dynamičtí, nasloucháme tvým podnětům, je pro nás klíčové, aby ses zapojil/a a rozvíjel/a. Jako reprezentant JYSK navíc získáš:
- nástupní plat: od 15 000,- hrubého dle zkušeností
- příležitost pro vlastní rozvoj a odpovědnost – naším cílem je interně vychovat 80 % našich budoucích manažerů.
- společenské aktivity a prostředí, kde práce může být zábavou;
- 20% slevu na nákup v JYSKu;
- po 2 letech 5 týdnů dovolené;
- finanční příspěvek na stravování;
- společné snídaně na centrále;
- příspěvek na Multisport kartu
- po zaškolení možnost práce z domova, možnost organizace vlastního času (4-hodinové směny v libovolnou denní dobu).
O ČEM BUDE TVÁ PRÁCE
- Podpora prodejen JYSK (CZ i SK) z hlediska zajišťování oprav (např.: prasklé výlohy, zatékání střechou, neseřízené dveře, nefunkční světla apod.) – komunikace s manažermi prodejen i dodavateli (e-mailem i telefonicky), kontrola a získávání zpětné vazby o provedení práce (vše z kanceláře emailem / telefonicky / interními komunikačními systémy)
- Optimalizace provozních nákladů (např.: shánění nových dodavatelů a zajišťování výběrových řízení)
- Odpadové hospodářství – komunikace s dodavateli, zajišťování výkazů apod.
- Administrativní podpora Development oddělení – e-maily, reportování, výkazy, databáze, telefonická komunikace apod. – ve vztahu k náplni práce tohoto oddělení.
Očekávané znalosti a schopnosti:
- práce s počítačem (MS Excel, výhodou zkušenost s programem SAP, nutností je ochota učit se s dalšími interními programy);
- pečlivost, spolehlivost, organizační schopnosti;
- anglický jazyk.
O NÁS
Věříme, že naši zaměstnanci jsou klíčem k našemu úspěchu, což potvrzuje i růst z jedné prodejny v roce 1979 na více než 3 300 prodejen po celém světě v současnosti. Proto se snažíme v rámci JYSKu nabízet možnosti rozvoje a růstu a jsme hrdí na to, že odměňujeme angažovanost a velké úsilí našich zaměstnanců. Naše tři základní hodnoty JYSK – Kupec, Kolega a Firemní kultura – vyjadřují chování a postoj, které můžeme jeden od druhého očekávat. Vzájemně si důvěřujeme a věříme v delegování a svobodu v zodpovědnosti.
JYSK přijímá všechny bez ohledu na věk, pohlaví, rasu, sexuální orientaci, fyzické nebo duševní schopnosti, etnický původ a zkušenosti. Společně zajišťujeme naši inkluzivní kulturu, která povzbuzuje, podporuje a oslavuje rozmanité hlasy našich zaměstnanců. Protože tato skvělá kombinace myslí, talentů a jedinečných osobností z nás dělá silnější tým.
Pro více informací prosím navštiv naši kariérní stránku.
$ads={1}