JYSK Facility Coordinator Assistant - poloviční úvazek [Czech Republic]


 
Popis společnosti


JYSK je dánská maloobchodní společnost, která má v 52 zemích světa více než 3300 prodejen. V České republice a na Slovensku máme 152 prodejen, s kterými oddělení Development aktivně spolupracuje.


Popis nabídky práce


CO TI NABÍZÍME

Získáš šanci připojit se k maloobchodní společnosti, která chce být kandidátovou první volbou při výběru zaměstnavatele. Jsme dynamičtí, nasloucháme tvým podnětům, je pro nás klíčové, aby ses zapojil/a a rozvíjel/a. Jako reprezentant JYSK navíc získáš:

  • nástupní plat: od 15 000,- hrubého dle zkušeností
  • příležitost pro vlastní rozvoj a odpovědnost – naším cílem je interně vychovat 80 % našich budoucích manažerů.
  • společenské aktivity a prostředí, kde práce může být zábavou;
  • 20% slevu na nákup v JYSKu;
  • po 2 letech 5 týdnů dovolené;
  • finanční příspěvek na stravování;
  • společné snídaně na centrále;
  • příspěvek na Multisport kartu
  • po zaškolení možnost práce z domova, možnost organizace vlastního času (4-hodinové směny v libovolnou denní dobu).

O ČEM BUDE TVÁ PRÁCE

  • Podpora prodejen JYSK (CZ i SK) z hlediska zajišťování oprav (např.: prasklé výlohy, zatékání střechou, neseřízené dveře, nefunkční světla apod.) – komunikace s manažermi prodejen i dodavateli (e-mailem i telefonicky), kontrola a získávání zpětné vazby o provedení práce (vše z kanceláře emailem / telefonicky / interními komunikačními systémy)
  • Optimalizace provozních nákladů (např.: shánění nových dodavatelů a zajišťování výběrových řízení)
  • Odpadové hospodářství – komunikace s dodavateli, zajišťování výkazů apod.
  • Administrativní podpora Development oddělení – e-maily, reportování, výkazy, databáze, telefonická komunikace apod. – ve vztahu k náplni práce tohoto oddělení.

Očekávané znalosti a schopnosti:

  • práce s počítačem (MS Excel, výhodou zkušenost s programem SAP, nutností je ochota učit se s dalšími interními programy);
  • pečlivost, spolehlivost, organizační schopnosti;
  • anglický jazyk.


Další informace


O NÁS

Věříme, že naši zaměstnanci jsou klíčem k našemu úspěchu, což potvrzuje i růst z jedné prodejny v roce 1979 na více než 3 300 prodejen po celém světě v současnosti. Proto se snažíme v rámci JYSKu nabízet možnosti rozvoje a růstu a jsme hrdí na to, že odměňujeme angažovanost a velké úsilí našich zaměstnanců. Naše tři základní hodnoty JYSK – Kupec, Kolega a Firemní kultura – vyjadřují chování a postoj, které můžeme jeden od druhého očekávat. Vzájemně si důvěřujeme a věříme v delegování a svobodu v zodpovědnosti.

JYSK přijímá všechny bez ohledu na věk, pohlaví, rasu, sexuální orientaci, fyzické nebo duševní schopnosti, etnický původ a zkušenosti. Společně zajišťujeme naši inkluzivní kulturu, která povzbuzuje, podporuje a oslavuje rozmanité hlasy našich zaměstnanců. Protože tato skvělá kombinace myslí, talentů a jedinečných osobností z nás dělá silnější tým.

Pro více informací prosím navštiv naši kariérní stránku.

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال