Personal Banking Advisor Leuven [Belgium]


 

Over Deutsche Bank

Deutsche Bank is de grootste bank van Duitsland, de sterkste en meest stabiele economie in Europa. De bank opereert in 59 landen en heeft een klantenbestand in maar liefst 150 landen. Wereldwijd heeft de bank 21 miljoen klanten verspreid over de drie belangrijkste activiteiten: Corporate Bank, Investment Bank en Private Bank.

In België is Deutsche Bank actief in Corporate & Investment Banking en staat het met name bekend als een belangrijke speler op de markt voor Wealth Management en Private Banking. In dat domein is onze missie om de unieke behoeften van onze particuliere klanten te begrijpen, om hun vermogen op de beste manier te beschermen en te ontwikkelen volgens hun persoonlijke doelstellingen, en om de wereldwijde marktexpertise van de Deutsche Bank-groep om te zetten in proactief en relevant advies.

Gevestigd in België, maak je deel uit van een zeer toegewijd en resultaatgericht team en werk je in een internationale omgeving met collega's verspreid over heel Europa (Duitsland, Italië, Spanje, Zwitserland, VK, Luxemburg...) maar ook in andere delen van de wereld (Midden-Oosten, VS, Azië,...).

$ads={1}


Job Mission

Binnen ons gepassioneerde en dynamische team streven we ernaar om samen groei te realiseren door vermogende klanten aan te trekken en hen het beste beleggingsadvies te bieden.

Als waardevol teamlid lever jij een belangrijke bijdrage aan deze ambitie en help je om Deutsche Bank dé referentiebank voor Personal en Private banking klanten te maken.

Je werkt nauw samen met je collega's om klanten een warm welkom te bieden, beleggingsadvies te geven, hun portfolio actief te beheren en nieuwe klanten aan te trekken.

Key Accountabilities

Als Personal Banking Advisor ben je verantwoordelijk voor het aantrekken en behouden van klanten bij Deutsche Bank – Advisory Center Leuven.

Jouw takenpakket bestaat uit:

❏ Een aangename ontvangst bieden aan klanten en ze zich welkom laten voelen;

❏ Op een enthousiaste en dynamische manier de waarden en strategie van Deutsche Bank overbrengen;

❏ Contact onderhouden met klanten om de klantenportefeuille optimaal te beheren;

❏ Een nauwe relatie opbouwen met klanten, zodat je optimaal beleggingsadvies kan geven;

❏ Actief op zoek gaan naar klantenpotentieel en de klant voorzien van een aanbod dat bij zijn of haar profiel past;

❏ Proactief contact opnemen met klanten om hun betrokkenheid te bevorderen;

❏ Klantencorrespondentie verzorgen en de dagelijkse administratie beheren.

Key Profile

❏ Je beschikt over een Bachelor-diploma en je bent gepassioneerd door de financiële sector;

❏ Een eerste relevante ervaring in de financiële sector is een plus.

❏ Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands, een goede kennis van het Frans en Engels is een plus;

❏ Jij bent ondernemend, positief ingesteld en je onderhoudt graag klantenrelaties;

❏ Je hebt sterke communicatievaardigheden en je kan anderen overtuigen;

❏ Dankzij jouw klantgerichtheid en inlevingsvermogen ben jij in staat om precies te begrijpen wat de klant nodig heeft;

❏ Je bent een teamspeler die goed kan samenwerken;

❏ Je werkt nauwkeurig, je hebt oog voor detail en je kan je werk goed organiseren;

We offer you

❏ Een jonge, dynamische en innovatieve werkomgeving

❏ Een aantrekkelijk en uitgebreid takenpakket

❏ Een interessant verloningspakket (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, cafetariaplan, ...)

❏ Een bedrijfscultuur waar waarden zoals klantgerichtheid, integriteit en partnership centraal staan

❏ Een omgeving waarin je wordt aangemoedigd om jouw mening en bedenkingen te delen (speak-up culture)

❏ Een vlakke organisatiestructuur met een nauwe samenwerking en open communicatie met zowel het management als tussen de verschillende departementen onderling

❏ Een uitgebreid aanbod aan opleidingen via Connect2Learn

Our values define the working environment we strive to create – diverse, supportive and welcoming of different views. We embrace a culture reflecting a variety of perspectives, insights and backgrounds to drive innovation. We build talented and diverse teams to drive business results and encourage our people to develop to their full potential. Talk to us about flexible work arrangements and other initiatives we offer.
We promote good working relationships and encourage high standards of conduct and work performance. We welcome applications from talented people from all cultures, countries, races, genders, sexual orientations, disabilities, beliefs and generations and are committed to providing a working environment free from harassment, discrimination and retaliation.

Visit Inside Deutsche Bank to discover more about the culture of Deutsche Bank including Diversity, Equity & Inclusion, Leadership, Learning, Future of Work and more besides.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال